Welkom en Anna bedankt voor de sitenaam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van fijnindewoestijn - WaarBenJij.nu Welkom en Anna bedankt voor de sitenaam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van fijnindewoestijn - WaarBenJij.nu

Welkom en Anna bedankt voor de sitenaam

Door: Dioni

16 Maart 2005 | Nederland, Amsterdam

Op deze website zal onze reis door Afrika te volgen zijn.

Op 2 april vertrekt Marieke, als eerste van de groep. Zij gaat 2 maanden lesgeven in Kumasi, Ghana.

Roland en Dioni vertrekken op 9 april met de auto, om eind mei in Ghana aan te komen. Saskia is dan ook in Ghana, wanneer zij daar precies aankomt is nog niet bekend.

Saskia en Marieke gaan eind mei een rondje Ghana doen met Luc, Titus en Frank (vader en broers), Roland en Dioni doen dat dan met Noermi en Joost (zus en vriend).

In het begin van de 2e week van juni gaan Roland, Saskia, Marieke en Dioni beginnen aan de terugreis richting Nederland. Begin augustus komen zij daar weer aan.

Regelmatig zullen we op deze site foto's en verhalen zetten, zodat iedereen die dat wil op de hoogte kan blijven van onze avonturen!

En dan:
Ere wie ere toekomt: De fantastische naam van onze site is niet bedacht door een van de mensen die naar Afrika gaat, maar door iemand die in Straatsburg zit. Een paar maanden geleden had ik het erover met Anna en Joost Lodeweges, en Anna zei toen: "Je moet iets hebben dat blijft hangen, zoals "fijn in de woestijn" ofzo." Dat is het dus geworden. Anna bedankt, en dat je maar vaak mag kijken!

• 11 April 2005 - 20:15

Saskia:

ja en dan zit ik thuis... jullie verdienen het allebei, maak er wat van: eul veul genieten! en eul veul mooie foto's maken etc.

liefs saskia

• 15 April 2005 - 08:18

Lou Pinckaers:

Beste Roland en reisgenoten.

Het afscheidsetentje met het HB van de NDV was gezellig maar jammer dat je vertrekt. Wel begijpelijk. De grote reis, een lang door jou gekoesterde wens, is nu een feit. Ik hoop dat je met je reisgenoten volop zult genieten van deze avonturierlijke reis. We blijven je volgen en ik hoop je in de toekomst nog een keer in Oss of elders te ontmoeten.

De hartelijke groeten, ook aan je reisgenoten van Lou Pinckaers.