Morgen weg...spannend! - Reisverslag uit Renkum, Nederland van fijnindewoestijn - WaarBenJij.nu Morgen weg...spannend! - Reisverslag uit Renkum, Nederland van fijnindewoestijn - WaarBenJij.nu

Morgen weg...spannend!

Door: marieke

01 April 2005 | Nederland, Renkum

Hallo lezers,
En ja hoor, nu komt het vertrek heel dichtbij....morgen dus! Als jullie soms dachten dat ik dat niet in mijn buik voelde, dan hebben jullie het mis, want er kriebelt wel degelijks iets. Eerst ga ik een paar dagen naar Accra en daarna ga ik naar Kumasi, waar ik twee maanden ga wonen en werken. Ik kom bij 9 mensen in huis te wonen, dus dat moet gezellig worden. Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden. Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Marieke

• 01 April 2005 - 13:17

Noermi En Dioni In Da House:

Hallo Marieke!
    Dat klinkt als een spannend plan! Wat een avonturen zal je gaan beleven he! Nog een nachtje woelen in het Renkumse bed, dan lekker vroeg richting Zaventem. Waarschijnlijk gaat alles goed en wordt het een hele leuke tijd. En: wel lief zijn voor de krullebolletjes he! Zo'n lange witte mevrouw is namelijk heel eng! Als we je weer zien overhoren we je kennis van het plaatselijke dialect. Voor wat hoort wat, zij Engels en jij Oeiakaboeiaka!

Veel liefs,
    Noermi en Dioni

• 01 April 2005 - 20:52

Paul:

Hey Marieke,
    Wens je een heel goede tijd!
    Pas goed op jezelf en geniet van de mooie dingen daar!

Paul

• 03 April 2005 - 17:41

Gerard, Judith En Roos:

Hoi Marieke,
    We wensen je een hele leuke tijd toe !
    Heel veel plezier !!!

Groeten uit Giethoorn
    Gerard, Judith en Roos

• 09 April 2005 - 16:30

Tom & Milly Franken:

Roland en Dioni zeer goede reis gewenst, barstensvol nieuwe ervaringen!

• 09 April 2005 - 20:28

Christian, Yorick En Natalie Stricker (- Franken):

Hallo Roland en Dioni,

Nogmaals héél véél plezier + succes met jullie Afrika Avontuur!! Leuk dat jullie ons op de hoogte houden!

Noermi en Joost, tzt een hele fijne vakantie en natuurlijk ook voor de rest van de club!

Saskia en zus Marieke, succes met werk!

A liebs Grüessli uit Zwitserland,

Christian, Yorick en Natalie Stricker(-Franken)

• 10 April 2005 - 18:02

Marian En Richard:

Hoi Roland en Dioni,

Goede reis en we zien jullie in Burkina Faso...

Groetjes van ons

• 11 April 2005 - 20:13

Theo Zierikzee:

Hoi Roland en Dioni,

Ok mannen, tropenhelm op en laat ze maar eens wat beschaving zien daar in "zwart" Afrika. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Hou ons op de hoogte. En vergeet het niet; terwijl jullie het gebrul van leeuwen horen, de machtige dreun van een olifanten stap voelen en een knudde gnoes voorbij zien denderen gaan wij braaf (gaap) naar werk. Gegroet jullie bevoorrechten.

Theo en Vera

• 11 April 2005 - 20:25

Henk Uut Breda:

Hoi jullie allemaal. Een hele goeie reis. Veel zand, veel zon en veel genieten. Enne Roland niet te veel ommie gaan aub.

• 11 April 2005 - 20:30

Luuk:

Hallo globe trotters gaat het? Nou ik ben nog erg druk met mijn eigen afrondingen van opleidng, werk en ga zo maar door. Voor mij mag het snel 1 juni zijn om daar ook te gaan kijken. Ik voel ook al kribels als ik de web site bekijk. Goede tijd gewenst op reis en daar inGhana voor Marieke, groet Luuk

• 12 April 2005 - 09:54

Zoran:

Greetings from Balkans. Next time plan a safari through never neverlands of Serbia. It will be almost the same adventure as you will have in Africa. Best wishes from Adrian, Biljana and Zoran.

• 12 April 2005 - 12:19

Maren:

Semoga sukses, semoga bahagia!!
    Dikke kussen!

• 12 April 2005 - 14:58

Onno, Machteld, Elano & Alicia:

Hoi Roland, Noermi, Dioni, Marieke & Joost,

Heel veel plezier met dit waanzinnig gave avontuur! Wij gewone werkende stervelingen zijn jaloers op deze prachtige reis!Iets minder jaloers zijn we op het slapen in de Landcruisers! We zullen alle avonturen op de voet volgen. Heel veel plezier.

Groetjes,

Onno, Machteld, Elano & Alicia

• 12 April 2005 - 20:34

Paul Goedheer:

Een heel goede reis toegewenst!
    Paul.

• 13 April 2005 - 08:10

Roel En Katinka:

Hallo Reislustigen,
    Een zeer goede reis toegewenst.
    Misschien ontmoeten we elkaar nog wel in zuid-Marokko op jullie terugreis.
    Verder een hele fijne vakantie Roel en Katinka